برای بهترین پسر دنیا


خــودمـــو زنــدگــــــــــــــــــــــــی ;)

اومدم به عشقم بگم تا ابد منتظرشم

حتی الان که اون دختره ج.ن.د.ه باهاش دوسته بازم من میخوامش

چون میدونم اونم مثل بقیه براش سرگرمیه.منم ک براش می مونم.اونم دوستم داره.بلخره روزی میاد وبم که بگه اونم عاشقمه.

منم تا اونروز اینجا براش عاشقانه هامو مینیویسم

دوستت دارم عشق من



نظرات شما عزیزان:

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت19:47---30 بهمن 1390
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااای از دست این علی که داره با زبون خوش با تویه خراب حرف میزنه.......
خودتو وبتو نابود میکنم ندا خانم...
نمیزارم به اون جایی برسه که بخوای عاشقانه بنویسی....


"شتر در خواب بیند پنبه دانه..."


Logaft
ساعت18:14---25 بهمن 1390
سلام ندا خانوم...
خوبی؟
نداجان تو میگی منو میشناسی...
در حالی که هیچی ازت نمیدونم...
تو میگی عاشق منی...
اما من از این عشق هیچی نمیدونم...
تو میگی منتظر منی...
اما من هیچکسو چشم انتظار نذاشتم...
تو میگی خیلی دوسم داری...
اما چطور دوست داشته باشم کسی رو که هیچی ازش نمیدونم...؟
من نمیدونم تو کی هستی که انقد منو میخوای و پس چرا من انقد بی خبرم...
ازت میخوام بیای وبمو کاملا برام تعریف کنی که این حرفا حرفای کیه؟
کیه که منو انقد میشناسه و من انقد باهاش غریبه م؟
من به عمرم فقط دوبار عاشق شدم...
یه بار عاشق کسی که مدتهاس خاطراتشو خاک کردم...
و حالا عاشق کسی که تموم زندگیمه و جونمم براش میدم...کسی که بتونن نفسو ازم جدا کنن...نمیتونن اونو ازم جدا کنن...کسی که هم دوسم داره و هم دوسش دارم...کسی که خیلی بیشتر از اون سوسو دوسم داره...و البته دوسش دارم...
بابت احساست به من ممنون...
اما اگه این احساس واقعا از ته دلته...
نمیخوام هیچوقت زندگی منو عشقمو به هم بریزی...اگه انقد دوسم داری پس بذار تو همین خوشبختی ای که دارم غرق باشم...آرامش لحظه هامو ازم نگیر...
راستی خیلی سریع اصطلاح ج.ن.د.ه رم از اسمش پاک کن...اون از فرشته هاهم پاکتره...منم که اونو دزدیدم...نه اون منو...
منتظر جوابت هستم...بیا وبمو اگه باز اصرار داری که منو میشناسی از ادعات دفاع کن...
منتظرم...مرسی...بای


تنها
ساعت17:40---25 بهمن 1390
مرسی عزیزم
لینک کردم وبلاگت رو.


تنها
ساعت17:35---25 بهمن 1390
لطف میکنی یک اسم فارسی بدی آخه اسم همه لینک هام رو فارسی میذارم اگه میشه و لطف کنی فارسی بذارم؛شرمنده واقعأ ببخش؛


تنها
ساعت17:20---25 بهمن 1390
ممنون که لینک میکنی من رو
فقط یک عنوان برای لینکت بهم میدی که بزارم برای وبلاگت


تنها
ساعت17:04---25 بهمن 1390
سلام عزیزم
فکر کنم تازه وب رو ساختی؟
فکر کنم وب قشنگی تو آینده بشه
و فکر کنم اولین نفر هستم که کامنت میذارم
خوشحال میشم به وبم بیای
خیلی دوست دارم تبادل لینک کنیم اگه خاستی خبرم کن
فکر کنم موضوع وبلاگامون هم محتواش شبیه هم باشند
ولنتاین مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,ساعت 16:21 توسط neda.ندا| |


Power By: LoxBlog.Com